Yhteisvastuukeräys 2022 "Lahjoita mulle tulevaisuus" tukee nuorten selviytymistä koronapandemian jälkeen.

Tällä sivulla kerrotaan siitä, miten Yhteisvastuukeräys toteutuu Hattulassa. Vaikka perinteiset keräystavat, kuten ovelta ovelle-keräys tai erilaisten tapahtumien järjestäminen, eivät ainakaan keräyksen alkuvaiheessa ole mahdollisia, keräys toteutetaan kuitenkin.

Yhteisvastuukeräyksen kansainvälisestä ja kansallisesta kohteesta löytyy tietoa tämän sivun linkeistä. Pääset täältä myös suoraan antamaan lahjoituksesi.

numero 88036

Pienet lumiukot ja yhteisvastuun sydän
kirkkokahvi, kirkkokaakao ja kirkkotee
Yhteisvastuukirkkokahvit, lisää vain vesi!

Yhteisvastuukeräys 2022 Hattulassa, tapahtumia:

Kirkkokahvit nextille levelille:

Kynttilänpäivänä 6.2. tarjotaan kirkkokahvit. Koska yhdessä kahvittelu kirkossa on vielä rajoitettua, voit tulla hakemaan kahvisi kirkosta klo 10 alkavan perhejumalanpalveluksen jälkeen. Jos et ehdi silloin, voit hakea kahvikuppisi seurakuntatalolta viraston aukioloaikana seuraavalla viikolla. Kahvissa on muuten kaikki mukana, vain vesi puuttuu. Vaihtoehdot: kahvi, kaakao, tee. Tämän take away-kahvin on ideoinut diakonimme Sari Airola.

Lumiveistoskisa koululaisille

Koululuokkia haastetaan lumiveistoskisaan teemalla "ystävyys". Koulujen kanssa yhteistyötä tekee nuorisotyönohjaajamma Carita Rosberg.

Hernesoppaa laskiaistiistaina 1.3.

Seurakuntatalolla on hernesoppaa tarjolla laskiaistiistaina Yhteisvastuun hyväksi. Tarkempia tietoja seurakunnan eri ilmoituskanavissa (lehti-ilmoitukset, kotisivujen Tapahtumat-osio, Facebook). Tapahtumaa ideoi diakonissa Ritva Viitala.

Kesärenkaat alle kirkonmäellä

Huhtikuussa on aika vaihtaa kesärenkaat. Sen voi tulla tekemään Hattulan kirkonmäelle lähemmin ilmoitettavana aikana. Vapaaehtoiset vaihtavat renkaasi ja voit antaa haluamasi summan keräykseen. Tapahtumaa organisoi keräyspäällikkö Miikka Anttila.

seurakuntapastori

Virkavapaalla 1.1.-31.12.2024