Tule mukaan ulkoiluttajaksi!

Vapaaehtoiset  hoitavat Willa Katinalan (os: Puusepäntie 6, Katinala) asukkaiden ulkoilutusta kerran viikossa. Ryhmään kutsutaan mukaan seurakunnan miehiä tai naisia, jotka tällä tavalla voivat tuoda vaihtelua ja virkistystä asukkaiden elämään.

Samalla autamme kodin henkilökuntaa. Ulkoilutus tapahtuu ympäri vuoden viikoittain tiistaisin klo 11 – 12 aina kun sää sallii. Siihen ei tarvitse mitenkään valmistautua. Henkilökunta hoitaa asukkaiden pukemisen, joten meille jää vain noin 45 - 50 min kestävä seurustelu ja ulkoilutus kodin ympäristössä.

Tähän työhön ei tarvitse sitoutua jatkuvasti, vaan osallistutaan silloin kun se itselle sopii.

Ryhmän vetäjänä toimii Anja Orvola, joka hoitaa kutsumiset ja käytännön järjestelyt vainhainkodin kanssa. Lisätietoja asiasta puh. 050 4048 428 tai sähköpostilla anja.orvola@fimnet.fi.

seurakuntapastori

Virkavapaalla 1.1.-31.12.2024