Aikuisrippikoulu

Lähestyvätkö kirkkohäät? Onko sinua pyydetty kummiksi? Ehkäpä elämän perimmäiset kysymykset askarruttavat? Toivoisit, että sinut kastetaan? Vastasit johonkin kysymykseen kyllä, mutta rippikoulu on käymättä… Ei huolta! Tervetuloa aikuisrippikouluun!

Aikuisrippikoulu on tutustumismatka kristinuskoon. Aikuisrippikoulussa pohditaan uskoon ja elämään liittyviä kysymyksiä rippikoululaisen näkövinkkelistä käsin.

Aikuisrippikoulua suoritetaan omalla ajalla, ohjaavan papin kanssa sovitussa aikataulussa. Aikuisrippikoulun voi käydä joko yksityisesti tai ryhmässä. Aikuisrippikoulun laajuus on noin 20 tuntia.

Koskaan ei ole liian myöhäistä käydä riparia! Ota siis rohkeasti yhteyttä seurakunnan rippikoulupappiin ja kysy lisää!

Rippikoulu- ja nuorisotyön pastori p. 040 827 7635

Ota yhteyttä!