Hattulassa 33 ehdolla kirkkovaltuustoon; vaalit marraskuussa

Seurakuntavaalien logo #minunkirkkoni

Vaalissa valitaan 23 jäsentä Hattulan seurakunnan kirkkovaltuustoon nelivuotiskaudeksi 20192022.  Kolme valitsijayhdistystä on asettanut ehdokkaita vaaliin.  Tiedot ehdokkaista löytyvät vaalisivulta.

Seurakuntavaalien varsinainen vaalipäivä on 18. marraskuuta, jolloin äänioikeutetut Hattulan seurakunnan jäsenet voivat äänestää kirkkovaltuuston vaalissa Hattulan kirkossa kello 1120.  (Äänioikeus on 16-vuotiailla ja sitä vanhemmilla seurakuntalaisilla.)  Vaihtoehtoisesti on mahdollista äänestää ennakkoon joko Hattulan seurakunnan tai muiden Suomen ev.-lut. kirkon seurakuntien ennakkoäänestyspaikoissa.

Keskeisin ennakkoäänestyspaikka Hattulassa on Juteinitalo, jossa voi äänestää tiistaista lauantaihin 6.10. marraskuuta päivittäin kello 918.  Lisäksi joinakin ennakkoäänestyspäivinä voi äänestää Pappilanniemessä, Huiliksella tai Tyrvännössä.  Tarkemman aikataulun löydät vaalisivulta.

Oman seurakunnan ehdokaslistojen yhdistelmä, josta löytyvät ehdokkaiden numerot, on oman seurakunnan äänestyspaikoilla.  Muun seurakunnan ennakkoäänestyspaikassa äänestäjän on otettava omatoimisesti selville ehdokkaansa numero.

Wed Sep 19 20:14:00 EEST 2018