Ennakkoäänestys!

Seurakuntavaalien ennakkoäänestys alkaa kaikissa seurakunnissa tiistaina 6.11. aamuyhdeksältä.  Hattulassa äänestäminen käynnistyy silloin Juteinitalossa, jossa voi äänestää tiistaista lauantaihin joka päivä kello 9–18, ja seurakunnan toimistotiloissa Pappilanniemessä, jossa voi äänestää kirkkoherranviraston aukioloaikoina tiistaista torstaihin, kunakin päivänä kello 9–13.

Muut ennakkoäänestyspaikat Hattulassa ovat nuorisotila Huilis (Jaakonkuja 5, Parola), jossa voi äänestää tiistaina 6.11. ja torstaina 8.11., kumpanakin päivänä kello 14–18, ja Tyrvännön kirkko, jossa voi äänestää lauantaina 10.11. kello 15–18.  Tyrvännössä ennakkoäänestyksen yhteydessä on kello 16 alkava yhteislaulutilaisuus, jossa lauletaan mm. Kansanlaulukirkon lauluja.

Seurakuntavaaleissa äänioikeutettu voi äänestää ennakkoon minkä tahansa ev.-lut. seurakunnan ennakkoäänestyspaikalla, mutta muussa seurakunnassa äänestäessä täytyy ottaa omatoimisesti selvää oman seurakunnan ehdokkaista.  Hattulan seurakunnan kirkkovaltuuston vaalien ehdokaslistojen yhdistelmä löytyy tästä.

Varsinainen vaalipäivä on valvomisen sunnuntaina 18.11.2018, jolloin vaalin tulos selviää myöhään illalla.

2018-11-06 00:14:00.0