Tia Kymäläinen talouspäälliköksi

Hattulan seurakunnan kirkkovaltuusto on valinnut seurakunnan uudeksi talouspäälliköksi Tia Kymäläisen.  Hänellä on liiketoiminnan tradenomin ylempi amk-tutkinto.

Virkaan oli viisitoista hakijaa, joista kuusi kutsuttiin haastatteluun.  Virka tulee avoimeksi syyskuun alussa, kun talouspäällikkö Riitta Taivalmaan irtisanoutuminen tulee voimaan.  Käytännössä uusi talouspäällikkö aloittaa työnsä sitten, kun hänen on mahdollista siirtyä nykyisestä työpaikastaan uuteen työhönsä.  Virassa on kuuden kuukauden koeaika.

Seurakunnan talouspäällikön virassa on monipuolinen toimenkuva:  raha-asioiden lisäksi hänellä on mm. kiinteistöihin sekä henkilöstö- ja hautausmaahallintoon liittyviä tehtäviä.  Talouspäällikkö on seurakunnassa monen työntekijän esimies.

2018-06-21 18:00:00.0