Seurakuntatoimisto palvelee toistaiseksi puhelimitse ja sähköpostilla

Seurakunnan toimistot muuttivat 3.12.2020 Hattulan seurakuntataloon, Parolantie 45. Samalla kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto yhdistyvät seurakuntatoimistoksi. Seurakuntatoimistossa hoidetaan mm. kirkollisiin toimituksiin liittyvien tilojen ja henkilöiden varaukset ja muut seurakunnalliseen toimintaan liittyvät järjestelyt sekä taloushallintoon, hautaustoimeen ja kiinteistötoimeen kuuluvia tehtäviä.

Toimisto palvelee toistaiseksi koronavirusepidemian leviämisvaiheesta johtuen seuraavasti:

arkisin klo 9-15 puhelimitse 03-6311 520 ja 03-6311 540 tai sähköpostilla hattula.seurakunta@evl.fi.

Virkatodistuksen ja sukuselvityksen perunkirjoitusta varten tilataan Tampereen aluekeskusrekisteristä.

Tampereen aluekeskusrekisterin yhteystiedot löydät täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessäVirkatodistus ja sukuselvitys tilataan sähköisellä lomakkeellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

2020-12-03 20:11:49.0