Yhteisvastuukeräystä tekemään!

Hattulan seurakunnassa voit osallistua Yhteisvastuukeräyksen toteuttamiseen lahjoittamisen lisäksi ainakin seuraavilla tavoilla

1. Toimi kerääjänä

Voit kerätä lähiympäristössäsi joko lippaan tai keräyslistan avulla. Lippaita ja listoja saat keräyspäälliköltä (yhteystiedot alla)

2. Osaatko vaihtaa kesärenkaat?

Huhtikuussa toteutamme renkaidenvaihtotempauksen Hattulan kirkonmäellä. Sinne tarvitaan muutama renkaanvaihdon osaava henkilö. Nostimet ja muut laitteet löytyvät paikan päältä. Ilmoittaudu Miikalle.

3. Tule myymään, leipomaan tai keittämään soppaa

Järjestämme vuoden mittaan tapahtumia, joissa tarvitaan ihmisiä myymään Yhteisvastuu-tuotteita, leipomaan tai keittämään hernesoppaa myyjäisiä varten. Sari, Ritva tai Miikka kertoo lisää.

Maanantaipiiri

Ma klo 12-14 Hattulan seurakuntatalossa, Parolantie 45.

Piirissä tehdään käsitöitä, askarrellaan, keskustellaan ja tietysti juodaan hyvät päiväkahvit.

Hyvän Mielen Puodista voit ostaa tuotteita Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Helmipiiri

kokoontuu ilmoitusten mukaan sovitusti Hattulan seurakuntatalossa tai Puuhiksella. Piirissä ommellaan helmi-ikoneita ja koristellaan pääsiäismunia helmin ja paljetein.

Yhteisvastuu pinkki logo

seurakuntapastori