Seurakuntasalissa on 60 pöytäpaikkaa. Ilman pöytiä tilaan saadaan istumapaikat 100 henkilölle.

Seurakuntasalia vuokrataan myös ulkopuolisille erilaisiin perhejuhliin.

Tilojen hinnat ja käyttöehdot

Hattulan seurakuntatalon salin ja keittiön vuokra on 232 € (sis. ALV 24 %). Vuokra pitää sisällään tilan 8 tunniksi sekä keittiön ja astioiden käytön.

Seurakuntasalista löytyy piano ja äänentoistolaitteet sekä langaton internetyhteys. Tilaisuuden järjestäjä huolehtii tarjoilun toteutuksesta.

Tilan vuokraaja vastaa, että tila on samassa kunnossa kuin vuokrauksen alkaessa. Ylimääräiset siivouskulut tai vahingonteosta aiheuttuneet kulut peritään erikseen täysimääräisenä.

Tilojen varaus

Varauksia voi tehdä seurakuntatoimistosta 03-6311 520 tai hattula.seurakunta@evl.fi.

Tilavaraus on sitoja ja mahdolliset peruutukset on tehtävän vähintään 7 vrk ennen tilaisuuden alkua. Myöhemmin tulleista peruutuksista perimme puolet tilavuokrasta.