Hattulan seurakuntatalo

havainnekuva Hattulan seurakuntatalosta

Parolantie 45, 13720 Parola

Seurakuntatoimisto on avoinna ma-to klo 9-15. Asioida voi myös puhelimitse p. 03 6311520 ja sähköpostilla hattula.seurakunta@evl.fi.

Hattulan seurakuntatalon rakentaminen alkoi marraskuussa 2019. Rakennustyö etenivät aikataulussa ja uusiin tiloihin päästiin muuttamaan joulukuussa 2020.

Seurakuntasalia vuokrataan myös ulkopuolisille, tiloissa voi järjestää esim. muistotilaisuuksia. Kaikki seurakunnan tilat ovat päihteettömiä ja savuttomia.

Seurakunta liputtaa yleisinä liputuspäivinä. Tilojen varaajat huolehtivat tilaisuuksiensa liputuksesta oman harkintansa mukaan.

Seurakuntatalon pää- ja arkkitehtisuunnitelija: Asko Kaipainen / Ajan Arkkitehdit Oy

Pääurakoitsija: Rakentajat Saarikko Oy

Seurakuntatoimiston ja diakoniatoimiston sisäänkäynti on Parolantieltä katsottuna vasemmalla. Nuorisotyön sekä varhaiskasvatuksen päivä- ja perhekertotoiminnan toiminnan sisäänkäynti on Parolantieltä katsottuna oikealla.

Sydäniskuri Sydäniskuri
Esteetön kulku Esteetön kulku