Perhekerho

Perhekerho kokoaa yhteen lapsia ja heitä hoitavia aikuisia. Mukana on äitejä, isiä ja isovanhempia, eli kävijöitä on vauvasta vaariin. Kerhossa aikuiset ja lapset ovat koko ajan yhdessä. Ohjaajat ovat suunnitelleet ohjelmaa ja he myös vastaavat koko tilaisuuden sujumisesta. Seurakunnassa toimii myös avoin iltaperhekerho.

Perhekerhossa ollaan rennosti, pienimpien ehdoilla. Kerhossa on mahdollista leikkiä, askarrella, laulaa, hiljentyä ja ihan vaan olla. Ennen kahvi- ja mehuhetkeä on pieni kynttilähetki, jossa ollaan Taivaan Isän sylissä.

Perhekerhoryhmät kokoontuvat maanantaisin ja torstaisin klo 9.30 – 11.30 seurakuntatalolla.

Perhekerho tarjoaa vaihtelua arkisen aherruksen keskellä, ja osallistujat voivat keskustella toisten samassa elämäntilanteessa olevien kanssa.

Perhekerhoon ilmoittaudutaan keväällä, mutta uusia mahtuu aina mukaan. Ota rohkeasti yhteyttä Johannaan (044 7474311).

Kuva lapsesta sytyttämässä kynttilää
Perhekerhon askarteluja ripustettuna
Perhekerhossa leikitään, askarrellaan ja ollaan yhdessä

lastenohjaaja