Alakouluikäiset

Kulmakivi

Kulmakivi eli nuortentila on avoinna sinulle 4.‒6. -luokkalainen keskiviikkoisin klo 14-17.

"MiniKulmiksen" kevätkausi on pyörähtänyt käyntiin, tervetuloa!

Toiminta tapahtuu seurakuntatalossa, Parolantie 45. Sisäänkäynti nuorten ja lasten tilan ovesta.

Tilasta löytyy pleikkari, Nintendo Witch ja lautapelejä, voit siis pelailla, askarrella, jutustella, tehdä läksyjä, nähdä kavereita.

Jätäthän herkut ja energiatuotteet pois tullessasi, sillä tarjolla on pientä välipalaa nälän osuessa kohdalle.

Koulut

Koulujen kanssa järjestetään säännöllisesti aamuhartauksia, vieraillaan oppitunneilla ja pidetään koululaisjumalanpalveluksia.

10-synttärit

Hattulan seurakunta kutsuu vuosittain 10 vuotta täyttävät kymppisynttäreille!!

Synttärit järjestetään syksyisin ja kutsut lähetetään synttärisankareille koteihin.

Tämän vuoden pippalot pidetään torstaina 12.9.2024 Hattulan kirkossa.

Hyppää mukaan leirielämään!

Hattulan seurakunta järjestää lastenleirejä Tömäjärven leirikeskuksessa.

Leirit tapahtuvat kesäisin ja syksyisin. Mainokset toiminnasta ja info ilmoittautumisen alkamisesta tiedotetaan kouluilla, Hattulan seurakunnan nettisivuilla ja sosiaalisessa mediassa.

Kesäloman leirit ovat seuraavasti:

1.-3. luokkalaisten ensimmäinen toimintapäivä (ei yöpymistä) on ti 25.6.2024

1.-3. luokkalaisten toinen toimintapäivä (ei yöpymistä) on ke 26.6.2024

4.-6. luokkalaisten leiri on to-pe 27.6-28.6.2024

HUOM!

Ilmoittautuminen tapahtuu Hattulan seurakunnan nettisivujen kautta

www.hattulanseurakunta.fi

Etusivulle avautuu linkit ilmoittautumisiin.

Kuhunkin otetaan 25 henkilöä. Ilmoittautuminen sulkeutuu kunkin päivän osalta, kun paikat ovat täynnä. Eli ilmoittautumislomake ei lähetä erikseen varmistusta, vaan leirille ilmoittautuminen on valmis, kun pääset lähettämään lomakkeen. Jos päivä/leiri on jo täynnä, lomake ilmoittaa sen.

Leirien hinnat ovat 13e/hlö. Toimintapäivä, missä ei yövytä, on maksuton.

Lisätiedot leirien ja toimintapäivän varustuksesta ja muu info tulee huoltajan sähköpostiin, joten tarkkaile postiasi.

Terveisin Hattulan seurakunta

Carita Rosberg,  nuorisotyönohjaaja

carita.rosberg@evl.fi

varhaisnuoria seurakunnan varhaisnuorten kerhossa
tyttö etualalla ja kaksi muuta varhaisnurta kouluikäistä huiliksessa

1-3. luokkalaisten kerho starttaa uuden kautensa syyskuussa!!

Kerho kokoontuu tiistaisin 12.9. alkaen klo 14–16.00 seurakuntatalolla ja jatkuu koko lukuvuoden, eli toukokuun 2024 loppupuolelle saakka. Kerhossa puuhastellaan, leikitään ja nautitaan yhdessäolosta. Tarjolla on välipalaa ja kerho on maksuton. Ilmoittautuminen alkaa ke 16.8.23. Linkin ilmoittautumislomakkeeseen löydät 16.8. klo 16.00 alkaen nettisivuiltamme. Kerhoon mahtuu 12 koululaista ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätietoja lastenohjaajilta Johannalta (044 7474 311) ja Henniltä (044 7474 312).